Support
Support tijdens onze openingstijden
Je kunt de Comunicare support afdeling bereiken van maandag t/m vrijdag, 08:30 tot 17:00 uur.
Wij zijn bereikbaar:
- per telefoon 0850160120
- Per support ticket
Faq:
Hieronder alle veel voorkomende vragen
- Online telefoonboek met handsetdoor comunicareHier laten wij je zien hoe je het online telefoonboek in een gigaset 650 kunt gebruiken. Wil jij dit ook kunnen gebruiken dan heb je autoprovisioning nodig in combinatie met je Voip provider. Comunicare zorgt hiervoor. Wil jij dit ook?
- Voip extensiesdoor comunicareBij het Voip platform van Comunicare kun je dmv deze extensies zelf heel veel zaken regelen. Weet je niet precies wat je moet dan stuur dan een support-ticket in. 901 Systeemnummer Aanmelden op toestel met Gebruikersextensie 902 Systeemnummer Afmelden van toestel met Gebruikersextensie 903 Systeemnummer Aanmelden op wachtrij met Gebruikersextensie … Lees meer
- APN Instellendoor comunicareOm met onze Comunicare data abonnementen te kunnen werken heb je een APN instelling nodig. Vul bij APN het volgende in :internet.mvno.mobiDe rest kunt u leeg laten. De pincode van de simkaart is standaard: 0000
- Online “telefoonboek”door comunicareWil je voor een groep gebruikers of voor een gebruiker een telefoonboek invullen. Download dit bestand. Kijk waar uw downloads opgeslagen worden. Open de file en vul de voor u belangrijke velden. Wanneer je klaar bent met invullen laad de file hier weer op en wij ontvangen hem automatisch. Zodra … Lees meer
- Wachtrijdoor comunicareBij Comunicare heb je als klant de mogelijkheid een wachtrij in te stellen. Stel je hebt het erg druk met het Je telefoontoestel aanmelden bij een wachtrij Bel 903 en geef het extensie nummer op van de wachtrij (zichtbaar in het communicatie portaal van Comunicare) Toestel afmelden van de wachtrij … Lees meer
- Gigaset aanmeldendoor comunicareWanneer je een handset moet aanmelden druk je op basis zie knop hieronder Houd deze knop 5 seconden ingedrukt ( de Basis staat nu in de aanmeld modus) Kies op de handset instellingen Kies aanmelden Druk vervolgens op handset aanmelden. Mocht er een pincode nodig zijn? Vaak is het 0000
- Gigaset afmeldendoor comunicareWanneer de handset via autoprovisioning van de basis b.v. een IP510 pro is ingesteld is moet het aantal handsets kloppen met het aantal registraties. Heeft er ooit een handset geïnstalleerd gezeten en je connect nu een nieuwe handset dan kun je niet automatisch uitbellen. Hier laten wij zien hoe je … Lees meer
- U bent niet geregisteerddoor comunicareBij deze melding heeft u provider een nieuw ip nummer afgegeven of u bent van provider gewisseld. Dit is eenvoudig op te lossen. Bel 901Geef uw extensie nummer, is toestel nummerGeef uw wachtwoord. Wanneer u, U bent aangemeld hoort is alles goed gegaan.
- Mac adres Gigaset ip510 prodoor comunicareOm bij een bestaande Gigset ip510 pro, het mac adres en het mac id te achterhalen kun je eenvoudig: Druk op de knop die je aan de voorkant ziet van de N510. De handsets gaan nu over en in het scherm wordt het ip-adres getoond van het basisstation. Open de … Lees meer